2013. október 24., csütörtök

prank 'n' talk

Van nekem egy bizonyos jó barátom, Hozé, akivel tervezünk egy afféle blográdiót hónapok óta. Tulajdonképpen ez egy "pofázzuk ki a dolgokat" szerű történet lenne, ami heti rendszerességgel jelentkezne 20-40 perces részekben. Ennek a keretében kicsit jobban megismerhettek minket, a véleményünket az aktuális politikai/bulvár hírekről, illetve a különböző társadalommal kapcsolatos történésekről.

Emellett rendszertelenül megjelenő, különböző jellegű szívatásokat osztanánk meg videó formájában.

hangulat csinálónak itt van az első közös művünk:
Ennek a története annyi, hogy egy lakás felújításon együtt dolgoztunk, és épp egy unalmas nap végén könyököltünk ki cigizni, mikor megláttuk a hetedikről ezt a gerlepárt. Lenéztem arra a vödör retekre, majd Hozéra vigyorogtam. Egy egyszerű "Mehet?-Mehet!" szóváltás után már....de felesleges leírni, ott van a videó!

Ami lemaradt: én olyan szinten röhögtem, hogy basszus nem tudtam egyenesen tartani a telefont, se magamat, ezért nem sikerült felvenni azt az anyázást, ami a víztömeg becsapódása után következett. Hozé konkrétan a falat ütötte, levegőt nem kapott a görcstől. Szóval megszisszentettük a sörünket, hiszen a dolgunkat jól végeztük (az aznapra kitervelt haladás megvolt a bontással, és még gecik is voltunk! wehehehehehe :D).

Remélem, lesz rá igény, mi nagyon lelkesek vagyunk!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése